Przejdź do menu głównego Przejdź do treści

Skargi i wnioski - BIP Drawieński Park Narodowy

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Drawieńskim Parku Narodowym odbywa się według przepisów:

ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.

Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

listownie na adres Drawieński Park Narodowy ul. Leśników 2, 73-220 Drawno,
osobiście w sekretariacie w budynku dyrekcji Parku w godzinach od 7.00 do 15.00, od poniedziałku do piątku;
drogą elektroniczną na adres: dpn@dpn.pl
za pośrednictwem platformy e-DORĘCZENIA 
za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP: /DPN/SkrytkaESP

Dyrektor Drawieńskiego Parku Narodowego przyjmuje w sprawach skarg i wniosków w poniedziałki będące dniami roboczymi w godzinach od 14:00 do 15:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu spotkania telefonicznie (nr tel. 95 7682051 ).
Liczba odwiedzin:
159
Podmiot udostępniający informację:
Drawieński Park Narodowy ul. Leśników 2 73-220 Drawno
Informację wytworzył:
Filip Sońta
Informację opublikował:
Filip Sońta
Data publikacji:
17.03.2025
Data pierwotnej publikacji:
14.03.2025 07:43:32
Data ostatniej modyfikacji:
17.03.2025 07:20:11
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
17.03.2025 07:20:11
Filip Sońta - Edycja artykułu
14.03.2025 07:46:51
Filip Sońta - Edycja artykułu
14.03.2025 07:44:58
Filip Sońta - Edycja artykułu
14.03.2025 07:43:32
Filip Sońta - Publikacja artykułu
mkis
Stronę wydano w ramach Projektu POIS.02.04.00-00-0001/15 „Promocja Parków Narodowych jako marki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020